Pe ce se cheltuie banii nostri la CMDB

Imi pare rau ca nu am putut fi la adunarea generala din 25 februarie, pentru ca am aflat ca iarasi presedintele CMDB, dr. Brezoescu i-a mintit in fata pe cei 50 de medici care si-au irosit timpul in sambata aia. 
Nu numai ca nu a vrut sa afiseze pe internet bugetul dinainte, ca sa ne uitam si noi si sa putem intreba ce e neclar, dar a refuzat sa explice si cum a cheltuit 1.100.000 RON anul trecut pentru salariile personalului si ale conducerii. 
Public, voi cere tuturor consilierilor CMDB, sau macar celor 10 pe care i-am sustinut sa ne prezinte bugetul si sa ne explice unde sunt banii nostri. 
1. cine este angajat la CMDB si cu ce salarii?
2. ce face directorul executiv Toma? 
3. contractul de credit semnat cu libra bank e secret? 
4. toate contractele si sumele care se platesc
5. cine a facut baza de date de la CMDB si cat a costat?
6. cu cat au fost platiti lectorii pentru cursurile gratuite oferite de CMDB?
7. de ce apare cheltuiala in buget balul stomatologilor daca fiecare si-a platit meniul? Sau noi am platit si pentru brezoescu, luca, ionescu si ceilalti din conducere care s-au dus la pomana in vreme de criza?
8. pana cand o sa mai suportam aceiasi puturosi in functii in care nu fac nimic! Pana nu au venit cei tineri sustinuti de eugenolisti, nimic nu s-a aflat din cheltuieli si nu aveau nicio realizare.
9. cei care au avut 2 mandate in consiliu/adunare generala nationala/birou sa nu mai poata candida